Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 października 2014

Początek końca


Witam zapewne już nieliczne osoby które tu być może jeszcze zaglądają . Po tak długiej przerwie ciężko cokolwiek sensownego napisać no bo od czego zacząć? Może zacznę od tytułu który jest dość przewrotny . Dlaczego początek końca? a no dlatego że dość długo zastanawiałam się czy nie zakończyć te moje niedołężne blogowanie . Długo analizowałam za i przeciw i w końcu zdecydowałam że jednak dam sobie jeszcze jedną szansę . Argumentami ,, za" które przeważyły szalę były:
1.Zdjęcia wrzucone na bloga nigdy nie przepadną w razie awarii komputera
2.Swobodny dostęp do ulubionych blogów bez potrzeby szukania ich po sieci
To chyba dwa najważniejsze powody ,chociaż była ich masa . Tak czy siak postanowiłam że jeszcze tu trochę powalczę . A co z tego wyjdzie to się okaże . To tak w bardzo dużym skrócie .
Dużo się przez ten czas u nas wydarzyło , były i dobre momenty i złe jak to w życiu bywa . Pomału postaram się nadrobić zaległości .


Pozdrawiam wszystkich cierpliwych i życzę miłego dnia

1 komentarz:

  1. Wiesz -przede wszystkim dla siebie warto.. traktując bloga jako swoiste archiwum..Ja chętnie będę także gościć u Ciebie.pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń