Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 lutego 2012

Uwielbiam prezenty !!

 Lubicie dostawać prezenty ? Ja lubię i to bardzo , po resztą kto nie lubi ? Miło jest obdarowywać ale miło jest też być obdarowanym . Dzisiejszy post będzie właśnie o prezencie jaki sprawiła mi znajoma francuska Sylviane . Znając mojego świra na punkcie zbierania ,, złomów '' obdarowała mnie masą sztućców które zalegały gdzieś tam w kącie w jej domu . Trafiła w dychę ! Uwielbiam takie stare sztućce , są solidne , mają piękne zdobienia ,posiadają próby więc to towar dobrej jakości . Dzisiejsze sztućce mimo różnorodności nie dorównają im nigdy .No to tyle zachwalań maniaka-zbieracza , a tak na poważnie to czekało mnie ładnych parę godzin czyszczenia tych moich skarbów . Poniżej kilka fotek przedstawiających stan w jakim były sztućce .



 Tu dla porównania - bez czyszczenia i po wyczyszczeniu

 Dwa stare pudełka na łyżeczki
 Piękne zdobienia , to jest to uwielbiam w tych sztućcach !

 Pomiędzy widelcami , łyżkami , łyżeczkami znalazłam też komplet sałatkowy i widelec do wędlin i mięs , wszystko rozmiar XXL
 Dołożyłam wcześniejsze zbiory i tak powstał dość pokaźny komplet
 A tak prezentują się po czyszczeniu , jedyny minus to brak noży . Nie mam pojęcia dla czego ale bardzo ciężko zdobyć noże tego typu . Na brocante jak już jakąś sztukę upatrzyłam to była w tak opłakanym stanie że nie nadawała się do niczego . Pytaliśmy nawet francuzów ale nikt nic nie wie , więc sprawa noży dalej pozostaje zagadką .

 A to jedyny ,, zestaw '' z nożem , szkoda że na jedna osobę . ( To oczywiście też znalazłam w pudle które dostałam od Sylviane )

 Na koniec preparat którym czyszczę moje złomy , wypróbowałam masę różnych produktów ale ten okazał się najlepszy . Poza tym jego zaletą jest to że po wyczyszczeniu myjemy wszystko w wodzie z płynem do naczyń , wycieramy i gotowe ! Możemy spokojnie takie sztućce używać .
Miłego dnia życzę!

PS: Jeszcze małe słówko do Sylviane , wiem że podgląda mojego bloga więc chcę jej tu jeszcze raz podziękować za miły prezent . SYLVIANE MERCI POUR VOTRE CADEAU !

6 komentarzy:

  1. Wspaniały gest! Ależ szczęściara z Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę wyłącz weryfikację słowną dla komentarzy w ustawieniach w zakładce komentarze wpisz nie dla weryfikacji słownej. Będzie łatwiej pisać komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sztućce!!!Takie dostojne(o ile tak można powiedziec o sztućcach)..
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. No no sporo skarbów :))) Piękne mają zdobienia :) uwielbiam czyścić srebro i patrzeć jak z zaśniedziałe rzeczy robią się jak nowe :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie takie zestawy sztućców naprawdę nie dość, że są ładne i myślę że ich używanie to czysta przyjemność. Zupełnie tak samo jak nowe zestawy zestawy szklanek i kieliszków https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/naczynia-do-serwowania-napojow/zestawy-szklanek-i-kieliszkow które ja także na swój sposób uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń