Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 sierpnia 2012

Lenistwo mną zawładnęło !

 Witajcie ! Dzisiaj króciutko bo pochłania mnie totalne lenistwo ! Upał , brak dzieci ( na wakacjach ! ) , a jak barak dzieci to i brak obowiązków czyli prosta droga do totalnego lenistwa ! Korzystam ile mogę i ładuję baterie ! Ale żeby nie było że całkiem się rozbestwiłam coś tam jeszcze ostatkiem sił wyprodukowałam . Dawno temu dostałam od mamy ramki , długo przestawiałam je z kąta w kąt i ciągle mi coś nie pasowało . Aż do niedzielnego wypadu na brocante . Tam właśnie mnie natchnęło kiedy zobaczyłam ramkę ! Ramka koloru ,, brudny brąz '' przywędrowała ze mną do domu . Chwilka pracy i rama i ramki na zdjęcia zyskały nowy kolor . Potem wystarczyło dociąć tył , naciągnąć materiał , zmontować wszystko do kupy i gotowe !
 Powstały też nowe poszewki na poduszki ( dla leniwców kanapowych )
Do kompletu koszyczki(?) doskonałe na różne ,, przydasię ''
Bardzo lubię stare pocztówki , oto kilka jakich udało mi się wyszperać na brocante . Pochodzą z okresu od 1909 do 1922


Ach te pismo !

Pozdrawiam i idę dalej leniuchować !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz