Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 grudnia 2012

Małe zmiany

Witam ! Dzisiaj krótko i na temat czyli małe zmiany w córcinym pokoju . W poprzednim poście pokazywałam kilka rzeczy zrobionych z myślą o jej pokoju . Odleżały swoje , nabrały mocy urzędowej i w końcu trafiły na miejsce przeznaczenia .
                                      Było tak;
                                      A jest tak ;
 Tablica zawisła w końcu nad biurkiem . Niestety biurko trzeba było przestawić bo w poprzednim miejscu nie mieściła się tablica.
 A tak to wygląda z szerszej perspektywy
 Poprzednie miejsce biurka ...
 .......powstał kącik wypoczynkowy
 Zmiany może i niewielkie ale kiedy przeglądam stare zdjęcia to mam wrażenie że to jakieś dwa różne światy .Tak wyglądał pokój córci na etapie ,, bierzemy się do roboty ! ale od czego tu zacząć ! ''
 Przy okazji moje białe klatki machnęłam na kolorek .

Na dzisiaj to wszystko , zmiany co prawda nie duże ale i tak jestem zadowolona i mam nadzieję że córci   się spodoba kiedy wróci z ferii . A ja chyba wezmę przykład z naszych futrzaków i odpuszczę sobie wszelkie męczące prace ! Pozdrawiam i życzę miłego weekendu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz