Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 stycznia 2013

Biblioteka Angielska

Witam wszystkich w nowym roku !  Tytuł dzisiejszego posta wskazywałby na to że mowa będzie o książkach ale nic bardziej mylnego . Dzisiaj będzie o mebelku jaki nabyłam z rozpaczy . Tak , tak z rozpaczy bo historia tego mebla zaczęła się dość banalnie . Otóż na początku remontu salonu wymyśliłam sobie że skoro salon jest połączony z jadalnią to koniecznie musi się w nim stanąć duża przeszklona witryna na moje talerze i wszelakie ,, skarby ''. Sprawę naświetliłam temu co to powinien wiedzieć o co mi chodzi - małż łaskawie przyjął do wiadomości i obiecał się dowiedzieć najważniejszej rzeczy , czyli ,, za ile ? '' . No i tu zaczęły się schody a raczej ogromne schodziska ! Cena orientacyjna jaką usłyszeliśmy zniechęciłaby nawet najbardziej zagorzałego fana witryn . Trzy tysiące euro pozbawiło mnie wszelkich marzeń o mebelku , i tak sprawa z witryną na bardzo długo utknęła w miejscu . Ale jak to w życiu bywa trudne sprawy rozwiązują się czasami same w najmniej oczekiwanym momencie . Otóż przeczesując niezawodnego ebaya w poszukiwaniu komody do pokoju córki natknęłam się na biblioteki . Spodobały mi się a w głowie zatlił się pomysł że może wykorzystać taką bibliotekę na witrynę do salonu ! Po krótkich poszukiwaniach trafiłam na mebel idealnie pasując wymiarami  i który choć w jakimś stopniu będzie podobny do witryny wymarzonej . Kropką nad ,, i '' okazała się cena - sto euro przemówiło do mnie najbardziej , tak oto stałam się posiadaczką dość sporego mebla o dumnej nazwie ,, Biblioteka Angielska '' . Niestety nie mam zdjęć całej biblioteki bo małż przywiózł ją już rozłożoną a że kolor miał być zmieniony więc nie było sensu jej składać .

 I tak po trzech dniach walki z pędzlami , farbą , papierem ściernym i woskiem biblioteka zamieniła się w witrynę , co prawda może nie taka jak sobie wymyśliłam na początku ale i tak jestem zadowolona z końcowego efektu i co najważniejsze fundusz domowy na tym nie ucierpiał .


Życzę miłego weekendu !

3 komentarze:

  1. Zachwycająca.Gdzie Ty to wszystko wyszukujesz..
    Pokój córki tak samoz powala.Moje dziewczynki zarzyczyły sobie takiego łóża-na co ja orzekłam że też bym sobie takiego życzyła.
    Nie wiem dlaczego nie zapisał sie mój komentarz pod ostatnim postem.
    Pozdrowień moc i serdeczności z okazji Nowego roku-aga

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna robota ! i super witryna wyszła - a ile zadowolenia z własnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń