Łączna liczba wyświetleń

piątek, 5 kwietnia 2013

Czasami dobrze jest się potknąć

 Witam dzisiaj króciutko o tym jak to czasami dobrze niczego nie wyrzucać bo nigdy nie wiadomo do czego może się przydać . Chociaż nie planowałam na dzisiaj żadnych ,, prac ręcznych '' to jednak zupełnie przez przypadek powstała następna przeróbka . Dzbanek który widać na zdjęciu u góry wyszperałam za grosiki na brocante . Niestety był zbyt mocno zniszczony żeby można było go doprowadzić do jakiegokolwiek stanu używalności . Szkoda było mi go wyrzucić więc walał się tak od zeszłego roku aż dziś , kiedy to  dosłownie się o niego potknęłam . I jakoś tak mi się go szkoda zrobiło że się tak wala bezpańsko więc postanowiłam że dostanie drugie życie . Farba i resztki papieru z nutami odmieniły go na duży plus . Teraz stoi sobie i już nie kuje w oczy .

 Skrawki jakie zostały z papieru ozdobiły świeczki

 Na koniec książka jaką dorwałam jakiś czas temu w niemieckiej księgarni .
 A to kilka pozycji z książki





I to by było na tyle , miało być króciutko a zebrało się trochę tego . No trudno mam nadzieję że miło się wam oglądało . Życzę udanego weekendu !!

2 komentarze: