Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 kwietnia 2013

Z miłości do błota

 Każdy z nas był kiedyś nastolatkiem z burzą hormonów zamiast rozumu . Ale jak wiadomo młodość jest od tego żeby szaleć , popełniać błędy , zakochać się do szaleństwa ! Każdy kto ma w domu nastolatki doskonale wie że czasami ciężko z nimi wytrzymać a już nadążyć za nimi nie sposób . Wszystko wiedzące małe potworki , którym ciągle się nudzi .  Średnio trzy razy dziennie wpadają na jakiś ,, cudowny sposób '' żeby ,, starym '' przybyło siwych włosów . Ostatnio za sprawą syna naszych znajomych zapałali miłością żarliwą do taplania się w błocie . Rozrywka dość specyficzna ale bynajmniej mamy ich na oku . Poza tym okazało się że jedyną osobą która woli dreptać na własnych nogach a nie wozić szanownych czterech liter jestem ja . Wystarczył mi jeden przejazd taką trasą żeby utwierdzić się w przekonaniu że ja to ta od ,, robienia zdjęć i kręcenia filmików '' . W maju organizowana jest dość spora impreza fanów taplania się w błocie więc doskonale wiem jak spędzę majówkę . Poniżej kilka fotek z ,, trasy''
Czasami trzeba się poświęcić i ,, ponurkować '' w błotku ( następny powód dla którego wolę robić fotki )


 A tak wyglądają ,, ci co uwielbiają jeździć po błocie''


 Myjnia też nie należy do typowych
 Na koniec żeby nie było że tylko taplam się w błocie , kilka ,, prac ręcznych'' . Chlebak zakupiony w graciarni za 1 euro .


Do kompletu powstało pudełko na herbatę

 lampka którą dostałam kiedyś od mamy .

A dla całkowitego relaksu uszyłam tildowego manekina . Poprzedniemu zabrałam nóżkę więc stoi bida bez , ale mam nadzieję że wkrótce na jakąś trafię

To wszystko na dzisiaj , mam nadzieję że dotrwaliście do końca . Pozdrawiam cieplutko i lecę korzystać z cudownej pogody !





















2 komentarze:

  1. Chlebak odmieniłas naprawdę świetnie....
    A takie błotko to chyba jednak nie dla mnie...
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampka i chlebak przeszły piękną metamorfozę! :)
    A błotko...no cóż...każdy lubi co innego ;) U nas błotko na wsi bywa często i jak miałabym wybierać, to zdecydowanie polubiłabym to co powyżej prezentujesz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń