Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 września 2011

Czas na ogród

 No właśnie ! Może i czas ale jak tu się zabrać do przygotowania go do zimy kiedy zamiast zwiędłych badyli są kwiaty ? Część kwiatów cebulkowych już się poddała i spokojnie leżakuje w przewiewnych woreczkach . Ale niestety pozostałe kwiaty stwierdziły że do zimy daleko i co tam - kwitną w najlepsze ! Miły to widok dla oczu bo pogoda na dworze barowa i taki kolorystyczny akcencik poprawia humor . Co ja wam będę tu pisać , popatrzcie sami .





 Nawet goździkom coś odbiło i postanowiły że sobie zakwitną po raz drugi !

 A to drugi powód do radości - kubki idealnie pasujące do zdobycznego dzbanka i mlecznika . Dostałam je w prezencie od mamy i na dodatek 12 sztuk ! Więc większe grono gości już mi nie straszne !
 Na koniec kilka wyszperanych zdobyczy . Cudny podgrzewacz do potraw zachwycił mnie tak bardzo że nie mogłam mu się oprzeć !
 Następna broszka do kolekcji
 Cudne stare puzdereczka
 W pokoju córci przybył następny walizko-koszyk ( ten na samym dole )
 Żeliwna podkładka pod gorące garnki
Miłego dnia życzę

3 komentarze:

  1. zdobycze faktycznie cudownie wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podgrzewacz do potraw jest przepiękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia -zakochałam sie w przedmiotach przez Ciebie gromadzonych.Wiele w moim stylu.Jak czytam -widze ze masz swietne mozliwości brokantowe.Marzy mi sie tez kedys wybrac na 'brokanta'.Odsłona po remoncie ekstra.A kuchnia tez zaczyna przybierac fajne klimaty.Pozdrówka i zapraszam-aga

    OdpowiedzUsuń