Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 września 2011

Marzenia kuchenne

 Szukając po necie ( nie wiadomo czego ) wpadłam przez przypadek na zdjęcia wnętrz kuchennych . No i rozmarzyłam się na całego ! Doskonale wiem że moja kuchnia musi jeszcze długooo.. poczekać na swoją kolej , ale pomarzyć i po planować zawsze można . Te kilka fotek które tu wstawiłam idealnie oddają klimat w jakim planuję zrobić kuchnię . ( Zwłaszcza ta fotce nr.1 to mój faworyt ! )


 Obudowa okapu nad kuchenką - jak dla mnie CUDNA !


 Niestety szara rzeczywistość na chwilę obecną wygląda nie zbyt zachęcająco ale jak to mówią ,, pomału do przodu " ! ( zdjęcie przedstawia część mojej kuchni )
 A na koniec kilka zdobyczy brocantowych . Maska balowa zawiśnie w przyszłości na górnym holu .
 Porcelanowe jajeczko z pięknym różanym motywem dołączyło do kolekcji
 Dwa identyczne wazony zagościły w sypialni i służą do przechowywania świec
 No i oczywiście zegarki ! Nie wiem po co je zbieram ale jakoś nie mogę się oprzeć jak trafiam na jakiś . Wartość żadna ale za to cieszą oko swoją urodą !

 Na koniec pochwalę się prezentem jaki dostałam od córci . Jest to termometr na zewnątrz . Oczywiście w stylu i kolorze jaki ,, mama lubi " Dzięki córcia !
Mam nadzieję że was nie zanudziłam dzisiejszym postem . U mnie pogoda prawdziwie letnia więc pozdrawiam słonecznie !

1 komentarz: