Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 7 lipca 2011

Początek?

W końcu odważyłam się założyć bloga! Od dawna chodziła za mną ta myśl ale niestety moja znajomość komputera średnio mnie do tego zachęcała. Ale podobno do odważnych świat należy! Na szczęście posiadam w domu latorośl w wieku ,,trudnym" (nawet bardzo trudnym) dla której założenie bloga to ,,pryszcz". I tak po wysłuchaniu jaka to jest ociemniała i nie,,czająca" stałam się posiadaczką własnego bloga.
Pierwszy post jest chyba najtrudniejszy, to jak pierwszy dzień w nowej pracy więc mam nadzieję że będziecie wyrozumiali i przymkniecie w razie czego oko na niedoskonałości.
Uwielbiam remonty, wszelakie przeróbki więc nie muszę pisać o czym będzie ten blog.

Jesteśmy w trakcie remontu domu, widok na naszą sypialnie przed i po, oraz kilka elementów wystroju, oczywiście przerobionych na mój gust.




Do całkowitego efektu brakuje jeszcze parę detali, takich jak listwy przypodłogowe, żyrandole które zakupione jakiś czas temu leżą spokojnie i nabierają mocy. Mam nadzieje że spodobały się wam moje przeróbki


3 komentarze:

  1. Jak to robisz,że te storczyki tak pięknie ci kwitną?? Miałam jednego i padł :) a sypialnia rewelka!! Już widzę Nixi na środku tego boskiego łoża :) E...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda tapeta!! Nigdy bym nie pomyślała że można ją dać też za łóżkiem.. I te Twoje detale są naprawdę za...jefajne!! Pomyśl nad dekorowaniem wnętrz!!
    Kingusia

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiscie! jestem w szoku!!!

    OdpowiedzUsuń